gayParship
Enorm uitgebreid aanbod
Veel diversiteit
Matching op basis van persoonlijkheidstest
Gratis lidmaatschap mogelijk

Wat is GayParship?

GayParship is met recht een grote speler in de gay datingmarkt en geeft zelf aan de nr. 1 in serieuze relaties te zijn. Dit zou zomaar waar kunnen zijn, want Parship is erg bekend en iedereen die wel eens op zoek is geweest naar een date, heeft (Gay)Parship overwogen. Dit betekent dat je als lid een enorm groot aanbod aan single mannen en vrouwen tot je beschikking hebt. Met de gratis uitgebreide persoonlijkheidstest weet je zeker dat je een goede match hebt met de singles die je te zien krijgt. Let op: zonder de persoonlijkheidstest kun je geen gratis profiel aanmaken.

Serieuze gaydating

Ben jij toe aan een serieuze partner waarmee je leuke dingen kunt ondernemen en langere tijd van elkaar kunt genieten? Vergeet dan de sexdatingsites en ga voor een serieuze dating website als GayParship. Hier vind je gelijkgestemden die dezelfde motivatie en doelstelling hebben. Bij GayParship vind je vooral hoger opgeleide gay singles, waarvan 88% 30 jaar of ouder is. GayParship werkt 100% met geverifieerde echte profielen en biedt zelfs een datinggarantie. Daarnaast krijgt meer dan 1 op de 3 leden een langdurige vaste relatie.

Gratis GayParship profiel

Aanmelden bij GayParship is gratis, je maakt snel en op simpele wijze een gratis profiel aan. Ook het maken van de persoonlijkheidstest en het bekijken van de online testresultaten zijn gratis. Als gratis lid krijg je een lijst met geschikte partners te zien, je kunt direct andere leden contactverzoeken en een glimlach toesturen en wekelijks tot 10 ‘IJsbrekers’ sturen. Dat is behoorlijk wat voor een gratis profiel!

Ben je toe aan meer interactie met andere (premium) leden, sluit dan voor een vanaf prijs van €19,95 per maand een premium account af. Hiermee krijg je volledige en onbeperkte toegang tot alle functionaliteiten van GayParship.

Review GayParship

8.5 Totale Score
Goed